• sözlük yazarına fenerbahçe forması hediye etmek

    3.
    bana alabilirsiniz.
    8,9,10 numaralarından biri olur. tşkler.
    ... fennafillah
  • oğuzhan uğur

    445.
    her konunun uzmanıymış, en mükemmel tespitleri o yapıyormuş gibi bilmişçe konuşmaları beni irrite ediyor.
    ayrıca çok net hazımsız biri. eleştirirseniz sinirlenir ve sizi aşağılamak için bi yerden yakalamaya çalışır.

    kendisinin savunduğu konularda çok kapalı ve görüşünün yobazı olduğunu düşünüyorum.

    selin aycan'a da ayıp etmiş.
    9 -2 ... fennafillah
  • kadıköy de karıyı savunacam diye dayak yiyen mal

    14.
    çocuğun hatası adam ona saldırırken diğer tarafa bakmak. sonrasında zaten boynunu kitleyince kendini kurtaramamış.

    dayak yediği söylenemez. lakin yine de üzücü. öyle bir adamı orada bayıltsaydı da az da olsa rahatlasaydık.
    4 ... fennafillah
  • sözlük yazarlarının itirafları

    172802.
    kazanmama çok az kalmışken inanılmaz şeyler yaşandı ve nakavt olduk. bizim oyunumuz bitti, kariyerimiz noktalandı.
    3 ... fennafillah
  • otobüste kızların yanına oturma psikolojisi

    74.
    benim anladığımla başlıkta anlatılan aynı mı bilmiyorum ama ben bi kadının yanına oturunca kendimi sakınıyorum.
    tek lobum dışarda oturuyorum. biliyorum çünkü oflar poflar ay beni sikicek heralde gibi hareketler yaparsa sinirleneceğim.
    o yüzden mümkün olduğunca uzak duruyorum.
    mesela omuzlarım geniş olduğu için bi kadının yanına otururken kadının tarafındaki omzumu çıkartıp kucağıma alıyorum.
    zor oluyor sonra geri takması falan ama belaya bulaşmaktan iyidir.
    5 ... fennafillah
  • adriana lima nın metin hara ya yaptığı makarna

    22.
    tam emin değilim ama bu adam hiçbi şeyi kafaya takmayın tarzı şeyler anlatmıyor mu zaten. hani belli ki kendi de her şeye öyle bakıyor. yoksa ben utanırım o makarnayı paylaşmaya.

    ayrıca fotoğrafı "bana düdük makarnası yapmış" yazısıyla paylaşmış.
    bahsettiği düdük kendisi de olabilir.
    4 ... fennafillah
  • kurandaki en büyük 3 hata

    79.
    müslüman olmayan herkes cehenneme gidecek diyor.

    peki iskandinav ülkelerinden birinde hayatında müslümanlıktan hiç haberi olmadan yaşamış ve hayatını sadece insanlara iyilik yaparak geçirmiş bir adam öldüğünde o adama ne olacak?
    5 -4 ... fennafillah
  • 12 07 2018 anın görüntüsünde yaşanmış malum olay

    29.
    adam başı 5 liradan detaylı konu anlatım videosu ve ses kaydını atarım. olayın görselleri ve videolarıyla beraber isterseniz 10 lira.
    mantıklı takas ve bilocan teklifleriniz de değerlendirilir.
    9 -1 ... fennafillah
  • lionel messi

    3965.
    adama bak aq gitmiş destan yazmış messi'yi savunucam diye. messi gelip madalya takıcak sanki amk.

    ayrıca messi'yi övücem diye iniesta'yı xavi'yi maldonado ayarında topçu gibi göstermene gerek yoktu yarram.
    11 -1 ... fennafillah
  • alkolik oldum

    587.
    tanımam ama kendisini hiç sevmem.

    hakkında olumsuz yazı yazanları artı oylamışlar da biz de nasiplenelim amk enayi miyiz d:
    7 -2 ... fennafillah
  • primat vs tiamat

    7.
    primata hakaret etmeyin.
    8 -1 ... fennafillah
  • sözlügün en kaliteli yazarları tam liste

    21.
    böyle listeler hazırlayanların işi gücü yok heralde d:

    ulan anneniz su istese getirmezsiniz üşenmeyip liste yapmış birilerinin çok umrundaymış gibi.
    3 ... fennafillah
  • moderasyon

    263.
    hiç unutmam bu kekolarla bdv'den bi konuşmamızda benim mesajlarımı engellemez kimse çünkü bana hayranlar falan diye dalga geçmiştim.
    engellemişler * o kadar emin olma ;) falan diye sidik yarıştırmışlardı bi saat.

    baktım bunlar mücadeleye giriyo ben de vitesi arttırmıştım. bildiğin ezmeye çalıştılar. o zamandan beri bunların bir grup nası derler hazımsız mı denir öyle bi şey olduklarını düşünüyorum.
    9 ... fennafillah
  • sözlük yazarlarının donuz listeleri

    24.
    kivilive
    tiamat
    ersoy ulubey
    hedefi 2023 olan adam
    bir istasyon insanı
    essy
    bir tirrek sevdim uzaklarda
    56789
    nattleite
    hislibiri
    lisa wolfe
    penald
    tahsincan
    laz ziya.

    moderatör olsam hepsini şutlarım.
    11 -1 ... fennafillah
  • tayland da mağarada mahsur kalan çocuklar

    47.
    yakında sinemalarda. sağlam senaryo amk bu olaydan önce hiçbi keko düşünememişti.
    4 -1 ... fennafillah
  • içinde at kelimesi geçen atasözü

    10.
    hızlı koşan atın boku seyrek düşermiş.
    12 -1 ... fennafillah
  • içinde at kelimesi geçen atasözü

    4.
    at atın külüne muhtaçtır.
    5 ... fennafillah
  • corbadaksinekkanadi

    199.
    arkadaşlar açıklıyorum. bu tarz sanatsal çalışmalara "atı" deniliyor. (bkz: atı)

    ruhun yansımasını boya vasıtasıyla tuvale aktarmak, taşımak, atmak anlamında.

    atı. atmık gibi.
    5 ... fennafillah
  • sözlük yazarlarının itirafları

    172724.
    3 gündür açım kimse yemek vermedi.
    5 ... fennafillah
  • ev boşken yapılan şeyler

    57.
    çıplaklık içeren şeyler. çıplak uyumak, çıplak dolaşmak. tuvaletin kapısının açık bırakılması falan.
    9 -2 ... fennafillah
  • yeni şeyler getiriyorum